Sprayfärg och inspiration...


Precis som
Mahlin så gick jag en onlinekurs av och med den fantastiska Debee tidigare i sommar. Kursen var otroligt inspirerande och även om jag inte gjort så många av lektionerna ännu så känner jag hur tankarna på kursen liksom ligger och bubblar runt inuti mig och gör mig glad. :)

En sida till ett litet minialbum blev i alla fall klar till sist. Att använda "riktig" sprayfärg var galet kul och om det bara inte var så att det var liiiite bökigt och helst bör göras utomhus, eller i alla fall någonstans där ventilationen är bra, så skulle det nog bli väldigt mycket sprayat här framöver. Vi får väl se hur ofta jag plockar fram de fina sprayflaskorna som jag efter att ha jagat runt hela stan hittade på Mekonomen. =)

Ramen kring fotot är designad av Debee och utskriven på OH-plast.



Både J och jag är mer eller mindre hängiga. Linus är mycket bättre, men hostar fortfarande ganska mycket. Alva som varit småförkyld nu i veckan och fick vara hemma med Linus ons-fre verkar plötsligt ha drabbats ordentligt NU och hon fick plötsligt över 39 graders feber idag. *suck* Jag hoppas att det bara är en liten chockstart på hösten och att det inte tänker fortsätta så här...

Linus var i alla fall tillräckligt frisk för att spela sin allra första lilla fotbollsmatch idag. Jättekul! Alva och jag stannade hemma (som tur var, för i morse hade hon ännu ingen feber) men J var ganska flitig med kameran så jag har fått se roliga bildbevis. :)

Kommentarer
Postat av: Lilla07an/Maria

Åh va fin den va! vanlig sprayfärg alltså? Jag som fick en hel låda såna av pappa när jag fyllde år för ett par veckor sedan. Fasiken, typiskt att jag missade den kursen.

Har du sprayat på vanlig cardstock bara? Är det svarta också spray?

Många frågor nu s

/Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback