Stämplat och målat...


Den här layouten har jag gjort med spillbitar från
julikitet från Cocoa Daisy, lite gesso, en stämpel (Juli add on) och lite dekorationer.

Kolla in i bloggen hos Cocoa Daisy, för där visar jag steg för steg hur jag gjorde min layout.

Har ni förresten sett nyheterna om de nya DT-medlemmarna hos Cocoa Daisy? Det känns otroligt kul att få välkomna Lisa och Debee i gänget!

--------------------------------------------------------------------------------
I made this layout using some scraps from the July kit from Cocoa Daisy, a little gesso and a stamp from one of the July add ons. Check out the Daisy Diva blog for a step by step tutorial! :)

Have you seen the new DT members over at Cocoa Daisy? I'm so happy that Lisa and Debee are joining the team...!






Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Alltid så inspirerande att se hur du använder dina kit från Cocoa Daisy. Vacker och stämningsfull LO!

Postat av: Monnah

Rackarns snygg layout! Skulle sitta fint på vilken vägg som helst.

2010-08-24 @ 09:01:41
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback