December daily...


Tack igen...! Jag blir så glad för era gulliga kommentarer...! 12 veckor har passerats nu och i början av veckan mådde jag MER illa än i slutet av förra veckan. Igår kändes det dock mycket bättre så nu hoppas jag verkligen att det är på väg att ge sig helt och hållet.

Jag fick i allra sista stund för mig att jag skulle göra ett "December daily"-album. Knäppa jag... Nu är jag i alla fall igång och jag tänkte visa de första sidorna. Fotade i förskräckligt dåligt ljus tyvärr. Jag kör på samma format som AliE och jag använder overlays och templates som hon designat (från designerdigitals.com). Jag tycker också att det är så snyggt med transparencies, så jag har petat in en sån mellan varje sida, precis som hon gjort i sitt album. Mina är väl inte alltid så juliga, för jag tog vad jag hade hemma, men det kändes ju ganska bra att faktiskt använda en hel del av lagret av Hambly-transparencies som jag samlat på mig. =) Sen har jag inte hunnit med att peta in så mycket extra dekorationer och grejor i albumet. Vi får väl se hur det blir i slutändan. Det är ju ändå fotona och texten som är det viktiga.

Här är första uppslaget, tillsammans med min skugga... ;) 
















Det blir SÅ snyggt med stora foton som det till vänster här nere. Det måste bli fler såna...! Här hade jag också perfekt plats för text längst ned på fotot.








Kommentarer
Postat av: Angela

ÅH så fint! Nu blev jag superinspirerad...

Postat av: monami

Jätteläckert! Oj, vilket jobba att göra en för varje dag! Hur stora är sidorna? blev också jätteinspirerad.

2010-12-10 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback