Ett par julkort...!


Jag har gjort ett par julkort, med
Cocoa Daisys decemberkit. Jag tänkte först bara göra ett, men så såg jag resterna från det jag stansat ut till kort nr 1 och insåg att jag redan hade de flesta delar till ett till kort, så det var bara att göra ett till. :)



Scalloped-ramen sitter på 3D-kuddar och jag har sytt en söm runt insidan av den och runt ytterkanten av script-pappret.



Resten som blev över när jag stansade ut scalloped-ramen använde jag som ram till mitt kort nr 2, tillsammans med cirkeln jag tidigare stansat ut ur scriptpappret. Här är det cirkeln och stjärnan som sitter på 3D-kuddar.



Efter att jag fotat korten kom jag på att jag skulle se till att använda en av mina små gulliga Stickles-flaskor, som oftast mest bara står där på hyllan och är just gulliga. Jag tänker ofta att jag borde använda dem, men så blir det visst inte av ändå.

Men nu så! Lite glittriga kanter på för att definiera stjärnorna blev det.




Kommentarer
Postat av: Petra

Superfina kort =)

2010-12-03 @ 15:15:46
Postat av: Angela

ÅH vilka fina fina kort!!

Postat av: Marie

Ljuvliga kort!!

2010-12-03 @ 19:27:59
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: Lilo

Jättefina!!! Jag är ofta här inne och kikar men kommenterar inte alltid tyvärr. Stickles är läckert! Det har jag börjat använda mer nu också! =)

2010-12-04 @ 14:07:14
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback