Inte juligt alls...


Jag gjorde en layout förra veckan, i glada sommarfärger. Jag tror jag blev lite trött på allt juligt som jag tänker att jag ska göra men aldrig gör. =) Fast idag har jag faktiskt gjort en tack-grej till dagis och den blev klar så här lagom ca 30 min innan jag ska ge mig iväg och hämta hem Alva till jullov. Perfekt framförhållning. =) Linus går i skolan som vanligt på måndag och har avslutning på tisdag förmiddag och sen blir det julledigt för oss allihop. Men dagisgrejen får ni vänta till imorgon med att se... Jag kan dock avslöja redan nu att jag gjort egna blommor! Galet roligt att man kan få så bra resultat så pass enkelt.

Hur som helst - här kommer layouten, med foton från stugan vi hyrde på Öland i somras. Barnen lekte och lekte och lekte och det är verkligen toppen när de kommer in i en sån där period då det bara funkar och där de har så himla stor glädje av varandra!

Jag har använt supersöta papper från Sassafras Lass.



Jag vet att det har gjorts förut, men nu har jag äntligen provat alco inks för första gången och de här fina bladen känner väl alla igen från kesolocket. :)



Söt liten robot. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback