Det är mars hos Cocoa Daisy...


...i alla fall på så sätt att marskitet från
Cocoa Daisy börjar säljas kl 12 am CST, vilket borde bli klockan 7 imorgon bitti här i Sverige, om jag inte räknat alldeles galet. Kitet innehåller mumsiga nyheter från bland andra Jillibean Soup, Studio Calico, Jenni Bowlin, Sassafras Lass, Maya Road and GCD Studios...!

Jag kan verkligen intyga att det är ett superduperkul kit och vi har haft mycket trevligt tillsammans de senaste dagarna. =)

Kolla in kitet och inte minst alla oemotståndliga add-ons HÄR.







Kolla in den snygga stämpeln...! Den är designad av Kim Watson i Cocoa Daisy's DT och jag har stämplat för fullt med den idag... men ni får vänta lite till innan jag kan visa vad det är jag har gjort. :)




Kommentarer
Postat av: cattis

Jisses! Vilket läckert kit!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback