Grimaser


Jag råkade trilla över en skisstävling hos
Designat och kunde inte låta bli att inspireras...! Alva ser allt som oftast ut precis så här när jag fotograferar henne nuförtiden. :)

Jag har sprayat med lite blå glimmer mist och sytt lite på symaskinen, förstås.



Vet ni vad... jag började nyss sticka...! Jag som gick in i "virkningsväggen" totalt med allt virkande inför julen. Jag gjorde ett seriöst försök att bli klar med Linus Fåret Shaun-docka i tid till julafton, men det gick bara inte och delarna ligger fortfarande ofärdiga och väntar på att någon gång bli en färdig filur. Och allt stressvirkande fick mig att tappa sugen totalt. Men nu ska jag sticka en sjal har jag tänkt. Hur det projektet slutar, det vet man aldrig men det var kul att återuppliva stickkunskaperna. :)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åååååh... ♥♥♥

SÅ underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback