Man kan tro att jag har slutat...

...med Projekt 365, men det har jag inte. Jag har foton från alla dagar, men jag ligger lite efter i administrationen... :) Det är väl det här som är problemet - att det är svårt att hänga med och hinna sortera och fixa och greja. Jag har tagit en del ok foton och ett och annat bra foto och en del riktigt trista foton, och det är förstås mindre inspirerande med de där trista bilderna.

Jag har också missat en del riktigt bra fototillfällen. Ibland för att jag inte haft kameran med mig och flera gånger för att jag helt enkelt inte vågat ta fram kameran. Som häromdagen då en av mina kollegor satt på kontoret, vid sin dator, med stora hörselkåpor på sig. De borrade flera våningar bort i huset, men det dånade som om det var i rummet brevid, så jag förstår honom. Men det såg fortfarande väldigt roligt ut. Och jag vågade inte fråga om det var ok att ta en bild. Eller det kanske inte är så man ska göra, utan snarare fota först och fråga sen, eller? =)

Hur som helst - bilder kommer så småning om... Dagens bild i ord: glad kille med stor glugg efter två tappade framtänder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback