Ont i örat och julklapp...


Jag är hemma med Alva idag, för hon hade hiskligt ont i ena örat i natt - verkar dock ok nu - och jag har bland annat hunnit göra backup på en massa foton. Eller bland annat och bland annat... det är väl ungefär det jag har gjort idag förutom att laga lunch och stryka ett par pärlplattor. :) Hur som helst är det superskönt att ha fixat fotona! När jag höll på att grejade trillade jag över de här bilderna som jag insåg att jag missat att blogga.

Det är ett rätt så enkelt album med några av förra årets favoritfoton, som barnens farmor fick i julklapp.

















Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket härlig album!!! Sköt att Alva mår bättre!

Postat av: Angela

Jääättesnyggt! Men hur har du gjort det, har du gjort själva albumet själv från grunden, sytt ihop det? Nyfiken, men det var bara så himla fint!

2010-02-10 @ 21:40:16
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback