Projekt 365, 22-26 februari


22 februari, jag blev hemma pga all snö och allt tågstrul och jag fick några härliga bilder på barnen när vi var ute och lekte i snön


23 februari, superhjälteLinus


24 februari, Johan var ute med barnen och grävde en snökoja medan jag var inne och hostade


25 februari, jag har smittat barn nr 1


26 februari, och så var det dags för barn nr 2 att få feber också...


Alva har fortfarande feber, men hon är lite piggare än Linus. Båda är dock vid ganska gott mod, trots feber och hosta. Natten till idag var inte jättestökig, men det var en massa smågrejer hela tiden, så det känns som om jag har sovit riktigt uselt. Jag är fortfarande rejält förkyld, men det mesta har flyttat från halsen till näsan. Huvudet känns inte riktigt lika tungt idag och det måste ju vara ett gott tecken!

Idag undrar vi om vi behöver skotta taket eller inte? Det är ju förstås framför allt stora byggnader med platta tak som har råkat illa ut, men jag tycker ändå det är svårt att veta om det behövs en skottningsinsats även här, eller inte. Det skulle i så fall vara garagetaket, för på det andra är det så bra lutning. Garagetaket är ju inte platt, men det är ändå väldigt mycket snö där, och framför allt i skarven mellan garaget och det stora huset.




Kommentarer
Postat av: cattis

-Vem är det där? Alexander stod bredvid mig nyss och såg dina foton...och han syftade på Linus. -Han har lika tröja som mig!Och en superhjälte! Coooool!Och Linus heter mina två kompisar också!

=)



Kram/Cattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback