1:a layouten för 2010


Gjord med januarikitet från
Cocoa Daisy. Fotot är från Gröna Lund i somras... :) Jag är väldigt sugen på att scrappa mer och jag har fortfarande massor med gobitar kvar från det härliga kitet...! De bokstavsstickers, ordstickers och den söta fjärlien som jag använt på den här layouten kommer förresten från en add on som heter Happiness.



Annars då? Jo, vi har haft två roliga och fartfyllda dagar med olika kompisar och kompisars barn på besök. Just nu lyssnar jag på The Sounds på Spotify. Och så tycker jag att det räcker med kyla nu, men det ska visst bli ännu värre imorgon. Kanske ska jag inte klaga på -17 som det är nu och -20 som prognosen säger inför morgondagen, när de spår -32 hos pappa i Idre på torsdag morgon. :)

Kommentarer
Postat av: Mich

Fantastisk fin layout !!

Postat av: milkcan

Love how you did the wavy journaling! Cool!

2010-01-06 @ 09:31:00
URL: http://www.balzerdesigns.typepad.com
Postat av: ÅsaF

Aaaaa, va läcker layout!!

2010-01-06 @ 10:46:10
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback