Badat i barr... eller i alla fall vadat... eller lekt lite...


Årets julgran barrade värre än någon annan gran jag någonsin träffat på. :)



På vägen ut ur huset tappade den faktiskt nästan alla barr...



Så det är väl inte så förvånande att det såg ut så här i öppningen mellan köket och hallen... Det här är dagens foto. :)



Jag kunde inte låta bli att leka lite trots att vi hade ganska bråttom att städa undan. 2010 är året och imorgon drar hela karusellen igång, med jobb och pendling och bilåkande och tågåkande och lämning och hämtning. Det finns en risk att det blir lite svårt att sova ordentligt i natt. :)



Jag har faktiskt scrappat hela 3 layouter hittills i år, som ni inte får se riktigt ännu. :) Och ett kort har jag gjort också. Det är kul med scrapping!

Idag sorterade jag in layouter i album också, fantastiskt nog. 2006, 2007 och numera också 2008 är det hygglig ordning på. Jag har en del högar med layouter där jag inte riktigt vet när fotona togs och som jag vill kolla upp. Jag har också två lådor med blandade BoM-layouter och så förstås alla layouter med foton från 2009... Men ändå. Jag har gjort framsteg. =)


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Oj oj oj! Så mycket barr har jag nog aldrig sett i hela mitt liv. de var en riktig busig gran ni hade.



Duktig du är som har sorterat. Ska bli spännande att se dina nya lo´s framöver.



Kram

Postat av: Fia

WOW vad med barr. Och jag som tyckte att vår gran barrade. :)



Jag sorterade också in layouter i album häromdagen.



Ska bli kul att se dina layouter! ♥

2010-01-10 @ 23:38:54
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback