Oj, har det redan varit helg....?


Hur kan tiden gå så fort...?! Jag hade en jättebra dag igår. Först brummade jag iväg till Ärla på en jätteskoj scrapträff och sen brummade jag hem igen och käkade middag med ett gäng andra mysiga tjejer på kvällen. Idag var Johan och Alva ute och åkte och jag och Linus tvättade, spelade New Super Mario, skrev shoppinglista och åkte iväg på Linus tennisträning. Sen följde Linus med en kompis hem och jag passade på att fylla några kassar med mat på Willys under tiden. Jag hann precis packa upp maten, tömma en tvättmaskin och sen sitta ned i en kvart, innan det var dags att hämta hem Linus igen. Nu är jag TRÖTT. Jag kom inte i säng så himla sent igår, men någon ganska liten person sprattlade väldigt mycket, väldigt nära inpå mig, ungefär hela natten. Det känns inte riktigt bra att det redan är dags för en ny jobbvecka igen! Söndagsångest, heter det visst.

Här är lite foton från den gångna veckan.

27 januari, jag har äntligen plockat fram groddburken igen - mums!


28 januari, jag kunde inte låta bli att ta kort på tåget som hade såna intressanta isbildningar efter den väldigt snöiga och kalla resan. Jag associcerar av någon konstig anledning till snor. :)


29 januari, fredagströtta åt vi fredagsgoda mackor och drack fredagsgott vin


30 januari, jag har ju redan visat den här snöiga bilden


31 januari, Linus föreställer ett King Boo-spöke i New Super Mario


Därmed är heeela januari avklarat...! Tjoho! Inspirationen går upp och ned och nu har det väl varit mest ned, denna sista trötta vecka. Men jag känner att inspirationen finns där inne i mig. Jag skulle bara behöva en allmän energipåfyllning, så skulle allting bli roligare och lättare. :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor/ellison

Hihi, jag tycker också att snön/isen på dessa tåg liknar snor ;) Eller att några busungar stått och kastat ägg på dom. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback