Hemma igen...


...efter några dagar på vift. Bland annat var vi på konsert i Linköping i torsdags. Det dåliga med att ta väldigt många foton är att det blir så många bilder att gå igenom efteråt... och jag är urkass på att slänga bilder. :) Men kul var det!

Tillagt:
Jag hade med mig min nya 70-200 mm zoom (Tamron AF 70-200/2.8 Di IF Macro) och det var superkul. Jag är fortfarande rätt ovan vid tyngden och har svårt att hålla kameran still, men det är väl bara att öva. Vid Lalehs konsert stod vi i och för sig rätt nära på riktigt, men när Winnerbäck spelade höll vi oss i utkanten. Vi stod en bit ut åt sidan så därför var vi i och för sig inte så himla långt bort ändå, trots att vi inte trängdes med alla 9000 andra som var där. :)




Kommentarer
Postat av: maria

Kanonfina bilder! Ni måste ha varit nära eller har du mycket zoom på kameran?

2010-07-10 @ 14:37:46
Postat av: Angela

Fina bilder på två fina människor! :) Kul att kunna ta såna närbilder, konsertbilder brukar ju annars bara bli något litet suddigt långt fram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback