Mer orange...


Här kommer resten av mina layouter med
Cocoa Daisys julikit.

Gillar den metallicskimmrande Maya misten som finns som add on! Och knapparna från Jenni Bowlin.... det skrev jag nog sist också. =) Barnen byggde koja ute på gräset och sen låg de där ute och läste i den hemliga Gröngölingsboken. Supermysigt!






Ett bra sätt att öva på att inte vara så rädd för allt flygande - att stå med kameran i högsta hugg och försöka fota...! =)




Jag skar ut "ramar" ur det mönstrade pappret och stoppade in Alvas "se glad ut-ansikte". :)






Kommentarer
Postat av: Zarah

De är UNDERBARA! Särskilt den första - för jag är toksvag för orange för tillfället... ¤hihi¤

(Sen ser det ju så MYSIGT ut med, den kojan.)

Postat av: Joanna

Underbara LOer! Jag blir alltid så inspirerad av att titta på din blogg eller i ditt galleri på Cocoa Daisy. Tack för alla ideer om hur man kan använda månadskiten!

2010-07-09 @ 11:54:16
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/
Postat av: myamia

underbara layouter!

jag älskar de orange knapparna... så LÄCKRA! :)

hoppas ni har en härlig sommar.

kram mya

2010-07-10 @ 09:31:34
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback