Projekt 365, 22 juni - 28 juni


Jag fortsätter att bomba er med foton. :) Jag har inte scrappat jättemycket - väldigt ovanligt lite för att vara jag mitt i sommaren - men en del grejor är ändå på gång och kommer att visas snart... :) Gjorde till exempel en baklänges-hybrid-layout alldeles nyss. =)  

22 juni, en ganska tråkig bild... men ändå en bild liksom...


23 juni, det var inte igår jag höll på så här... =) Till kursen "Summer of love" med Kara Haupt.


24 juni, också till Kara's kurs... övar på att fota i motljus...


25 juni, midsommarafton... nu är jag fräck och lägger upp den här bilden utan att ha frågat om lov... hoppas att det är ok Sofie...!


26 juni, nyklippt!


27 juni, Alva tjurar för att hon inte får följa med och handla...


28 juni, fina fina Linus...!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härliga bilder!!

Baklänges hybridlayout låter spännande! :)

Postat av: julia.

hejjhejj .

har smygföljt di blogg i ca 1 vecka .

jag älskar den .

den ha en sån fin heade + att du har alltid något man verkligen vill läsa . :)

du fotar jätte fint :)

vad har du för kamera ? :)

kram julia .

2010-07-31 @ 14:15:06
URL: http://juliataueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback