Pyssel, pyssel...


Det stooora pysselsuget har börjat vakna till liv. Känner mig verkligen mer inspirerad än på länge och har massor med idéer..! Det är så kul!

Här är två layouter med glada färger och en glad Alva. :)  

--------------------------------------------------------------------------------
 
I am starting to feel soooo very inspired to scrap again! I suddenly have so many ideas and it's so much fun! Love this feeling!

I've been playing with happy colors on these two layouts, to match the happy girl in the photos. :) 










Man kan tro att hon boxas på den här bilden, men det var nog snarare en glad dans faktiskt... i fina sommarklänningen som hon fick av farmor på födelsedagen.

--------------------------------------------------------------------------------

It looks like she's into boxing, but actually it was more of a happy dance... in the lovely summer dress her grandmoter gave her for her birthday.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Supersnygga layouter, och så härligt när man är full av idéer och skaparlust :)

Postat av: Zarah

Otroligt läckra - din stil är så inspirerande! :D

2010-06-12 @ 11:02:31
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Marie

Så härlig layouter!! Jag hoppas mitt pysselsug också kan sätta igång snart... har tappat det för ett slag! ;)



kram

2010-06-12 @ 14:20:15
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: Anna G

åh jag blir så inspirerad av att kika in här!

Tyvärr finns inte tiden just nu att scrappa men jag fotar massa tills tiden finns.

Vi kommer ha Linköpingsträff i höst igen helgen 11-12 sept vore jätteql om du ville komma var så trevligt sist! Sovplats finns om du vill komma.

Kram Anna G

2010-06-12 @ 14:24:09
Postat av: Olivia

Jättefina collage! Du är verkligen superduktig ;)



Nu ska jag fortsätta kika runt på din blogg och upptäcka fler underbara saker som du pysslar med.



KRAMISKRAMAR // OLIVIA

2010-06-13 @ 11:27:51
URL: http://fialottalarsson.blogspot.com
Postat av: Monnah

Underbart! Roligt att du känner dig så inspirerad! Min inspo har hoppat ut genom fönstret, men jag tror att hon smiter tillbaka in rätt som det är. Kram!

2010-06-15 @ 14:33:16
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback