I väntan på våren...


...har jag beställt alldeles för många fröer. De här små påsarna köpte jag och Alva igår. Det som egentligen behövs i vår trädgård är en herrans massa grundarbete. Röjning, rensning, grävande och fixande. Vi behöver ta bort en massa ogräs, gräva bort gamla rabatter och allmänna ogräsansamlingar och anlägga nya. Men det är ju mycket roligare att så fröer... =) Förra året blev jag lite besviken på att så få av de "större" sakerna jag ville göra blev gjorda. Risken är väl att det blir likadant i år, för jag vill så mycket, så mycket... :) Jag försökte också hävda nyligen att jag inte skulle så lika mycket olika saker i år. Men det går ju inte att låta bli! Det är så himla häftigt att se frön gro och de små plantorna börja växa!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas fröerna växer. Det kliar i mina fingrar också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback