SWE Scrapbook, Scraplagret.se, Cosmo Cricket och Prima


Det blir en himlans trevlig kombination det! :) Butiken
Scraplagret.se sponsrar SWE Scrapbook nu i mars och jag fick ett superhärligt paket som var alldeles proppfullt av inspirerande material.

Jag har skrivit lite mer om hur jag gjorde layouterna i SWE bloggen.

Här är Alva med en dagiskompis och hans lillasyster, och så Linus. Det var full rulle och roligt att leka tåg. :)






Lite tankar om mig själv, just nu. Är lite kär i de glada, glada primablommorna.



Den här vintern är ju helt galen! Nästa år kommer barnen undra varför det bara är gegga och slask och hur mycket jag än vill att snön ska försvinna nu så kommer jag sakna allt det vackra.



Linus ser lite arg ut på den här bilden, men jag gillar fotot. :)



Det här wellpapphjärtat är sååå fint! Och Prima är liksom alltid rätt. Både spetsen och blommorna är Prima.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättesnygga saker du har gjort! Och visst är det så, det är jobbigt med snön just nu, men nästa vinter kommer man svära över slasket istället. Man kan aldrig vara helt nöjd. ;)

Ha en trevlig helg, och hoppas att alla får vara friska!

kram, Linda

Postat av: Angela

Alla är verkligen jättefina!

2010-03-17 @ 13:46:49
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback