...äntligen... lite pyssel...!


Decembers galleri hos
Cocoa Daisy är uppe och här är ett par av mina layouter. Det är inte alls någon dum idé att kika in på allt fint som alla gjort - kolla här.

Fågelburarna är stämplade med versamarkdyna och embossade med genomskinligt pulver.






Den bruna ramen kommer från ett annat papper, där jag skar ut "innehållet".




Jag målade en chipboardcirkel vit och täckte med glossy accents och 'mica snow'. Överst blev det ytterligare ett lager med glossy accents och sen petade jag in en brad i hålet och la en chipboardknapp från Jenni Bowlin underst.

Snöret la jag först ut som jag ville ha det över layouten och sen fäste jag med små limduttar här och där. Jag brukar limma på några ställen först, låta det torka och sen fortsätta att limma lite till.


Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Superfina bägge två!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback