En liten scrapfeber...


Jag hade storslagna ambitioner när jag anmälde mig till
Magdas Scrapfeber tidigare i höst... men LIVET kom emellan och av 12 utmaningar kan jag nu på sista dagen konstatera att bara 2 blev gjorda. Typiskt.

Men jag är jätteglad över de två bidragen jag fick till och det är jättekul att kolla på vad alla andra har gjort för fina saker till alla de inspirerande och skojiga utmaningarna. Det är bara att acceptera att det blir så här ibland. :)

Till en skissutmaning gjorde jag den här layouten med härliga bilder från i somras.



Jag har skvätt akrylfärg, använt en bit av en kartong, färgat in en tygremsa med glimmermist chalkboard, limmat fast halvpärlor och snöre, kantstansat och förstås sytt på symaskinen...




Till en teknikutmaning där det var definierat att man skulle ha med något mjukt, något färgat och något veckat gjorde jag den här layouten om min fina stockros. Jag frösådde några stycken i början av året 2009 och den enda som överlevde blommade ÄNTLIGEN när vi kom hem från Öland nu i somras...! Tjohooo! Snacka om glädje, efter så lång väntan... :)



Jag skvätte färg här också, och färgade in tyg och thickers med glimmer mist. På hjärtat i chipboard har jag använt gesso, glimmer mist och crackle accent. Jag veckade bandet mha symaskinen och kunde förstås inte låta bli att sy lite här och där också.





Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Jättefina båda två!

Postat av: Sue

Love how you've used fabric on all these creations Anna :) :) Have a good weekend!! :) s.

2010-11-20 @ 15:14:10
URL: http://justperspective.blogspot.com
Postat av: Anonym

Anna, your pages never cease to amaze me. Each and everyone so different and so beautiful. xx

2010-11-21 @ 13:40:59
Postat av: Mano

I love the diversity of your scrap styles!!! marvellous layouts, and so much talent!!!

kind regards,

2010-11-26 @ 14:04:04
URL: http://scrapmano.canalblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback