Skulle vilja lära mig teckna...


Jag gjorde ett snabbt självporträtt i helgen, under cropen hos Cocoa Daisy. :) Inte så där jättesnyggt... MEN jag blev suge på att teckna! Jag fick ett ryck i februari och satte mig och försökte öva och rita av ett reklamfoto i en tidning. Det var kul, men sen kom jag förstås av mig och gjorde inget mer. Nu blev jag sugen igen, efter helgens snabbporträtt :) och jag har skrivit ut ett par foton på Alva som jag skulle vilja ge mig på att försöka rita av.

Helgens snygga självporträtt... =)


Från februari...








Kommentarer
Postat av: SannaF

Tack för fina kommentaren i bloggen! :) Jag blev jätte glad.

Du ritar jätte fint. Jag håller med det du skrev hos mig, när man blir lite nöjd med något så vågar man inte rikigt fortsätta för man är rädd att förstöra det man är nöjd med... Men jag antar att vi båda får utmana oss själva att VÅGA :)

Massa massa kramar!!!!!

Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Kul!! Jag ritade jämt när jag var yngre, men sen blev man stor och det hanns inte med. Jag har börjat nosa på det igen nu och då är det kul att hitta andra som också gör det. :-) Hoppas det kommer mer teckningar i bloggen!! :-)

2010-11-16 @ 21:38:58
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com
Postat av: Sue M.

You are so talented Anna, truly!! :) :)

2010-11-16 @ 22:25:31
URL: http://justperspective.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback