Inte likt mig...


Det här känns kanske inte som "jag" men oj vad roligt jag haft... så då var det väl helt rätt för mig ändå, just nu i alla fall. =) Jag har lekt med ProMarkers och det är svårt, speciellt som jag inte färglagt några motiv överhuvudtaget på evigheter... Ibland tar inspirationen lite oväntade svängar tycker jag, men det är väl bara att hänga med.

Båda korten är gjorda till utmaningar hos
Club Anya och det första är gjort efter en skiss, till lördagsutmaningen.



Det andra är en CASE av Emmys fina kort. Jag är inte så nöjd med färgläggningen, men det blev färgglatt i alla fall. Eller kanske mest rosa. =) Funkar säkert utmärkt som födelsedagskort till någon av Alvas kompisar...




Kommentarer
Postat av: carina

ja men visst är det roligt att måla motiv helt plötsligt!! fast jag törs inte ge mig på pro markers el dyl,det är alderles för svårt för mighihi



dina kort är superduper fina♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback