Kortskissen från igår...

Kolla in Monnahs skiss och de superfina korten här. Jag har gjort ett kort som inte hann in på bloggen och så här ser det ut. Jag har lämnat plats för text på den nedre vita remsan, så kan jag anpassa orden efter tillfället.

Check out the cardsketch of the week, made by Monnah, and all the beautiful cards made by the team. My card didn't make it into the blog on time, but here it is. :) I left some space on the lower white strip, to add words later on.



Edit: tack för kommentarerna! :) Japp, både det rosa och det turkosa är overlays från Hambly. De är bara fästa i de vita remsorna och under dem.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Fiiiint!! :D

Postat av: carina

såååå läckert!! visst är det overlay du använt på kortet?

2010-10-12 @ 10:04:06
URL: http://carinalindholm.blogspot.com/
Postat av: Monnah

Så snyggt!! Jag skäms för skissen, men ni har alla gjort så fina kort. Det här var verkligen jätteläckert. :) Förresten, skicka en lycka till-spark till L i kväll!

2010-10-15 @ 09:12:17
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback