mer Happy Day


Här är ytterligare en layout som jag gjort med oktoberkitet från
Cocoa Daisy.

Här har jag framför allt använt material från en add on som heter Up up and away. Den är redan slutsåld, såg jag nu. Jisses, den här månaden var man tvungen att vara snabb! Huvudkitet och en annan add on (Tim Holtz mini attacher - den är sååå söt! ) finns dock kvar. 

Jag har färgat kantremsan från bazzill med den bruna misten från Studio Calico. Prima-masken jag använde till bakgrunden ingår inte i kitet. Det gör däremot tejpen och inspirationen till att knöla ihop den lite fick jag av Tettiz som satt brevid mig på träffen i Ärla. :)







Här är lilla jag, i Paris, för ganska många år sedan... :)




Kommentarer
Postat av: Zarah

Guvasnygga!! ÄLSKAR den första precis hur mycket som helst och den andra nääästan lika mycket! :D

Postat av: Alexandra

Fastnade verkligen för den första! Masken blev tokbra, riktigt snygg detalj! Och att knyckla ihop pappret var smart =)

2010-10-04 @ 21:36:23
URL: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback