Använda gamla böcker...


Jag tyckte till en början att det kändes ganska hemskt att förstöra gamla böcker, men nu har jag i alla fall delvis kommit över det motståndet. Jag river inte förstås inte sönder vad som helst! Det finns så ofantligt många gamla böcker som ingen bryr sig om och som bara står och samlar damm och aldrig någonsin kommer att bli lästa igen. Då måste det ju vara bättre att jag använder dem till något, än att de bara ruttnar bort?

Här är en layout som jag gjort till teknikutmaningen hos 
SWE Scrapbook. Jag använde cuttlebuggen och stansade ut "scalloped-cirklar" som jag färgade med chalkboard glimmer mist.

En målad bakgrund har jag minsann använt igen också! Jag skulle ju försöka göra det oftare... :)








Kommentarer
Postat av: Nita

OH så härligt "Anna-ig" layouten är, jag är så inspirerad av ditt kladdade och försöker göra det lite då o då;)

kram

Nita

Postat av: Erika Johansson

Vad fint!

2010-09-24 @ 15:09:39
URL: http://www.eerikajohansson.se
Postat av: Sissi

Vilken fantastiskt kreativ och rolig idé. Och riktigt snyggt också! =)

2010-09-26 @ 16:00:31
URL: http://sissimeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback