Ett par grejor från träffen igår...


Det är så bra med utmaningar för att få igång pyssellusten! På träffen igår inledde vi med en snabbutmaning där man skulle välja en rad från en "bingobricka" och skapa ett kort där alla saker på den valda raden fanns med. Min rad innehöll: vitt, fjäril, pins, spets och blad och mitt kort blev visst ganska somrigt, så här mitt i höstvädret. :)



En annan utmaning handlade om att göra något ROSA! Jag började leta efter rosa bakgrundspapper men gav efter en stund upp och bestämde mig för att skvätta färg istället. Det är alltid bra att hitta en anledning att få kladda lite. =) Jag vann ett priiiis för den här layouten och tusen tack både till Malin och Mia som arrangerade träffen och till Karlssons Scrapperi som sponsrade tävlingen! *glad*


Kommentarer
Postat av: Angela

Vilka fiiina, både kortet och layouten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback