Ibland kopierar jag mig själv...


När jag hittar en teknik jag gillar upprepar jag den ofta på massor av layouter, tills jag tröttnar och hittar någon annan favoritteknik. 

Igår tror jag dock att hjärnan var någon annanstans när jag scrappade, för det var inte förrän en bra stund efter att jag var färdig med den här layouten till
SWE Scrapbooks utmaning att använda obehandlad chipboard, som jag insåg exakt HUR lik den blev den rosa layouten som jag gjorde på träffen i Ärla i helgen. Det var visst inte bara tekniken att droppa färg som upprepade sig. =) Inte för att det gör något, men det var lite komiskt att jag inte insåg vad jag höll på med.

Blomman är färgad med chalkboard glimmer mist och färgen jag droppat är akrylfärg. Jag använde symaskinen (en teknik som jag glatt upprepar på nästan allt jag gör och som har stått sig länge) för att sy fast chipboardramen.



Ganska likt blev det, eller hur...? =)


Kommentarer
Postat av: Zarah

LITE likheter finns det ju men inte mer än man liksom har. Man har ju sina favoritgrejer och det är ju bra, tycker jag. UNDERBART fina är de i alla fall, bägge två!!

Postat av: Mano

Hello Anna,

I tried to post comments yesterday without success... Your layouts are very lovely and the one you posted today is also marvellous... My English is not good enough to explain you how much I love them...

I proposed both pages as a scraplift on the forum of our Association (the blog is http://scrapassociation.canalblog.com/) I hope that this will agree you?

Big kisses from Belgium

2010-10-02 @ 21:37:02
URL: http://scrapmano.canalblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback