Projekt 365, 7 juli - 17 juli


Oj oj oj... jag är bara i juli än med mina fotouppladdningar... Men det kanske kan vara härligt att återuppleva lite av sommaren...?

7 juli, vi överraskade Linus med Super Mario Galaxy 2...


8 juli, konsert med Lars Winnerbäck mfl, i Linköping...


9 juli, glad Linus hos sin farmor...


10 juli, jag missade en dag för första gången!

11 juli, min bror och hans flickvän hälsade på och barnen var som klistrade på gästerna... De hade nyss sprungit och svalkat sig med vattenspridaren - därav badkläderna.


12 juli, det var mitt i värmeböljan och Alva satt ute i skuggan av träden och lekte själv med UNO-korten... Min brors flickvän hade gjort de fina flätorna.


13 juli, drakflygning...


14 juli, vi var tvugna att ta ned plommonträdet. Halva blåste ned för två år sedan och nu brakade plötsligt hälften av det som var kvar. Vi visste att det inte skulle gå att ha kvar för evigt, men att det var i så dåligt skick hade vi ingen aning om!


15 juli, dags för prinsesskalas!


16 juli, barnen leker så bra tillsammans ibland!


17 juli, Ölandsdags...!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback