Gamla layouter...


Jag fick tillbaka några gamla layouter i brevlådan häromveckan... De gjordes till en bok som aldrig blev någon bok och jag tror bestämt att de är gjorda 2008.

Den första av dem gillar jag fortfarande jättemycket! Jag tror bestämt att jag kan ha använt ett gammalt kit från Cocoa Daisy till den... :) 

-------------------------------------------------------------------------------------

I got some really OLD layouts in the mail the other week. They were made for a book that never became a book... and I think I made them in 2008.

This first one I still like a lot! I actually think I might have used an old Cocoa Daisy kit for this one... :)



En enkel en om när barnen bygger koja... :)



Och så en med lite färgkladd och en "transparency"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback