Scraplift...


Hos
SWE Scrapbook har vi scrapliftat Danielle Layton, som är designerkollega till mig hos Cocoa Daisy. Det var verkligen toppenkul att lifta hennes stilrena layout och jag blir sugen på lite mer "clean and simple" fast uppblandat med annat, på mitt sätt.

Jag gjorde om lettersize-formatet till en 12x12-layout och sprayade med grön glimmermist över bakgrunden. Jag lät också några av detaljerna sticka ut utanför kanten på blocket i mitten. Jag har använt aprilkitet från Cocoa Daisy till min layout!

-----------------------------------------------------------------------------------

This week at SWE Scrapbook we scraplifted a friend of mine from the Cocoa Daisy design team, Danielle Layton.

I totally love her clean and graphic design and creating this layout was so much fun! I used the april kit from Cocoa Daisy, for my layout.

 

Kommentarer
Postat av: Hilde/Scoobie

Stilig! Noen ganger gjøre det godt å gjøre C&S layouter, gjør det ikke? Jeg har ikke klart å knekke koden helt, men jobber med det :-)

Postat av: gudrun

Så fin denne layouten er, anna! :)

2011-04-04 @ 22:10:12
URL: http://papirbloggen.blogspot.com
Postat av: Malin.D

Önskar att jag kunde få till det C&S men det slutar alltid med att ett par blommor och lite annat smyger sig in på layouten på något sätt ändå lol

Superfin layout Anna gillar de våriga färgerna och detaljerna!!

2011-04-06 @ 11:27:02
URL: http://malindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback