Chokladkort...!


Jag blev så inspirerad av
det här blogginlägget hos Pysseltagen att jag var tvungen att prova att göra ett par chokladkort. Barnen ska få dem nu på lördag, för choklad passar ju bra även om det inte är Alla Hjärtans Dag, eller hur?!

Jag använde februarikitet + add ons från Cocoa Daisy för att göra korten.

-------------------------------------------------------------------------------------

I was so inspired by this post over at Pysseltagen, that I had to create my own Chocolate cards. I'm giving them to Alva and Linus tomorrow, because chocolate is never wrong, even if we've already put Valentine's Day behind us, right?!

I used the Cocoa Daisy Feb kit + add ons, to create the cards.




Kommentarer
Postat av: Zarah

Fantastiskt söta! :D

Postat av: carina

oooo va söta, måste testas! trevlig helg.

2011-02-18 @ 16:00:41
URL: http://carinalindholm.blogspot.com/
Postat av: LillBlomman

Åh så fina! Kram!

2011-02-19 @ 11:34:28
Postat av: sannaf

Ååååååå vad gulligt!!!

2011-02-19 @ 17:59:59
URL: http://creativesanna.blogspot.com
Postat av: Ulf

Oj vad läckert!



Jag blev bums jättesugen på kexchoklad.

Äter sällan godis, men i morgon ska jag köpa och njuta av ett par kakor kexchoklad.



Kramar till er alla!

2011-02-19 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback