En orange layout...


Tusen tack för kommentarerna på mitt förra inlägg. Längtar efter att hitta på fler skojsiga saker med leran... :) You Tube (och internet i övrigt förstås) kryllar av roliga exempel på saker man kan göra, sök på "polymer clay".

Jag har gjort ytterligare en layout med februarikitet från Cocoa Daisy. Den handlar om hur Alva nyligen lärde sig att säga "v" i början av ord. Tidigare har hon bara hoppat över det, så "vinter" blev "inter" osv... Plötsligt en dag i bilen på vägen hem från dagis så sa hon"Vvvvvviggo" och efter det började hon öva som bara den. I början fick hon anstränga sig ganska mycket och det blev mycket "vvvvvv" i början av orden. Ibland lite för mycket, som när vi övade på att säga "vanligt vitt papper" och Alva sa "vvvvvanligt vvvvvvittt vvvvvpapper". =) Nu har hon fått kläm på det och det går nästan av bara farten! :)

Det här vit/orange pappret från Sassafras är sååå ljuvligt...!



Gissa om jag blev glad när jag hittade den här sidan, i en gammal skolbok som jag köpt och använder sidor ur då och då! =)



Jag försökte mig på att rita med svart tusch runt bokstäverna i rubriken men det blev jättefult, så då målade jag över alltihop med lite vit gesso istället.



Den söta fågeln och den blå/orange etiketten kommer från februaris add on "Found Objects".





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snygg snygg snygg Anna!! Orange och turkost/blått är ju så snyggt tillsammans!

Postat av: Sue

Oh Anna.. this is a lovely layout :) I love how you've used the string and the lace paper fr Sass!

2011-02-01 @ 20:28:19
URL: http://justperspective.blogspot.com
Postat av: Maria/Lilla07an

ÅÅÅÅÅHHH Va fin Anna!!! Så läckert så läckert. Å så är den ORANGE :) Min favoritfärg tillsammans med grönt. :D

Kram /M

2011-02-02 @ 18:50:21
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Angela

Charmigt :) Den här layouten är underbar, så mkt detaljer och fina färger!

2011-02-12 @ 12:19:21
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback