Teknikutmaning hos SWE Scrapbook...


Den här veckan handlar det om att använda många hjärtan på sin layout! Kolla in utmaningen och de fina bidragen från teamet
här. Jag gjorde en bakgrund med gesso och "ritade" hjärtan i gesson och lät det torka. Sedan målade jag med akrylfärg över. Jag har också stansat ut en massa mindre hjärtan ur boksidor.

---------------------------------------------------------------------------------

The technique challenge at SWE Scrapbook this week is all about using lots of hearts on your layout. Check out the beautiful layouts made by the team here. I created my background using gesso and paint, and I also die cut a bunch of smaller hearts out of book pages.


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för svaret om nycklen! Sådan lera har ju faktiskt jag också...kanske ska ta och använda den någon gång också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback