52 självporträtt...


Vad tror ni om det? Efter att ha gett mig på Projekt 365 förra året - och inte riktigt slutfört det - så känns det ju lite mer överkomligt med ett foto i veckan. Även om det nu ska vara ett självporträtt... Det var
Ronda som gav mig idén och det är många inne på Cocoa Daisy som har hängt på.

Jag har faktiskt tänkt att försöka göra klart Projekt 365, trots alla missade foton under hösten. Jag hängde med otroligt bra ända tills jag blev gravid ungefär... sen rasade det samman. Men det skulle verkligen kännas bra att sammanställa alla foton som jag faktiskt tog och att göra det så komplett som det går. Det handlar bara om att välja och sortera foton och det står på "att göra listan". :) Precis som att slutföra mitt decemberalbum också står på listan... =)

Men den här nya utmaningen då, 52 veckor och 52 självporträtt. Det kan ju bli gräsligt enformigt och tråkigt. =) Eller så blir det kul.

Mitt första foto ser i alla fall ut så här. Jag gillar ljuset från julgranen i bakgrunden.





Kommentarer
Postat av: Marie

Men det är ju ren rolig idé och bra idé eftersom man så ofta är bakom kameran!! :) Undrar om inte jag ska hoppa på den idén jag med! :)



En jättebra bild på dig!!

Postat av: Annette

Fin bild! Tycker det var en strålande idé! Som Marie säger, man är oftast den som fotar.

2011-01-12 @ 20:01:12
URL: http://justnujusthar.wordpress.com
Postat av: Marie/Mison

Är så sugen på att hänga på jag också. Ska bara leta reda på vart allt står på Facebook...

2011-01-12 @ 22:43:20
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: mya

bra idé!!!

Gravid? Jag måste missat ngt stort. Vår bebis kommer 25 maj, men helst lite senare eftersom jag typ är ute på praktik då :) Hhihi!!

Jag vet inte du läst det senaste på min gamla blogg om att jag flyttat???

kram

2011-01-13 @ 15:47:19
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback