Februari hos Cocoa Daisy...


Jag har fler projekt på gång, för det här kitet inspirerar såååå, men här är i alla fall de layouter jag hittills gjort med
februarikitet.

Här har jag målat med gesso över bakgrunden och stämplat med kitets coola bubbelplaststämpel. :) Här har jag förutom huvudkitet använt mig av den add on som heter "Assemblage" och bokstavsstickers, rub ons och blomman kommer därifrån.



Jag använde en gammal mall från bazzill när jag broderade... 






19 maj, Hugos dag... kommer alltid att vara en väldigt speciell dag.



Jag lade på lite glossy accents på en bit av en "border sticker" från Sassafras, och så limmade jag dit knappen ovanpå.







En superenkel... gillar verkligen det här mönstrade pappret! Klistrade bara dit ett par foton, sydde några små korsstygn, satte fast titel, blomma och några små cirklar.... klart!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback