Jag hade knappast...


...följt med i det som händer i Egypten med så stort intresse som jag nu gör, om det inte varit för att min bror har bott där i tre år. Hans engagemang smittar av sig, även om det förstås är på en helt annan nivå här hemma. :) Hur som helst så har han bland annat länkat till
det här blogginlägget, som berörde mig väldigt starkt. Det är overkligt att tänka sig in i hur det är att vara mitt i allt det som sker. Läs det gärna!

Edit: Jag kom på att jag kanske ska tillägga att min bror bor i Stockholm för tillfället. Det är jag ju lite glad över, får jag erkänna... :)

Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Jag följer också med mer i rapporteringen av det som händer där nu än vad jag tyvärr gör i andra fall. Men Egypten är mitt favoritresmål och att jag längtar efter att resa dit igen med båda mina barn den här gången! Tack för länken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback