Mer Domestic Bliss...


Tack så himla mycket för alla söta kommentarer...!

Här kommer resten av layouterna jag gjort med
januarikitet från Cocoa Daisy. Jag kände mig mer än lovligt ringrostig efter höstens illamående och så julhelgen på det... det har inte blivit så mycket scrappat, men nu tror jag att jag börjar få lite fart till sist. Håller på med lite olika grejer som kommer att dyka upp här i bloggen längre fram.




Jag har gjort bakgrunden genom att stämpla med Versamark och embossa med ett genomskinligt pulver. Sen sprayade jag Chalkboard glimmermist över alltihop.





Använde symaskinen lite här och där, men det syns lite dåligt på fotona. Gjorde bland annat en "ram" runt titeln.












Kommentarer
Postat av: Angela

Ooh, den översta bakgrunden var ju hur snyggt som helst! Det måste jag lägga på minnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback