Självporträtt nr 3...


Jag ville göra något annat än en närbild på mitt ansikte... :) Fråga mig inte vad jag håller på med, fjantar mig bara... Man ser fjärrutlösaren i min hand... men det gör inget. Ska jag hålla på i 52 veckor så måste jag väl variera mig lite. =)

----------------------------------------------------------------------------------

I wanted to do something else than just the regular headshot. Don't ask me what I'm doing... just being silly. But I was thinking that if I'm going to do this for 52 weeks, I need to play around a little... =)



Tusen TACK för alla gulliga kommentarer jag får! Jag har kladdat ännu mer med färg de senaste dagarna och om det blir något resultat av det till sist så antar jag att det kommer att dyka upp bildbevis här i bloggen. Roligt är det i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag blir glad varje gång jag ser din kluriga nuna på bloggen, men det här var verkligen en ny och kul variant på självporträtt!



Snygga byxor.



Och det blå "scrappet" på Alva tidigare var helt underbart! Fick mig (kanske) att börja måla igen.



En blandning av akvarell, skrynkligt papper med tapetklister och oljefärg kanske skulle kunna förmedla det rätta intrycket av dramatiska fjäll, gammelskogar och turistmyller i den orörda tystnaden här uppe... :-)



Kram!

2011-01-21 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback