Tavlan...


Jag tror jag blivit helt blind av allt stirrande på den här tavlan nu... Jag vet inte om jag är klar eller inte, men nu ska den i alla fall få "vila" i några dagar så får vi se om jag kan se på den med lite nyare ögon sen. Jag funderade en stund på om jag skulle dra över alltihop med en massa vitt... för jag blev lite irriterad på färgen... men nu får den vara så här så länge i alla fall. =)

Oavsett vad jag tycker om den om några dagar så har jag i alla fall haft väldigt kul!

------------------------------------------------------------------------------------------

It feels like I've been staring at this for so many days now, that I've gone completely 'blind'. I don't know if it's finished or not, but I'm thinking that I'll have it resting for a fews days now and perhaps I'll be able to look at it with fresh eyes after a while... =) I was thinking about going over it with a lot of white, because the color was annoying me... but I'll leave it like this for now. Whatever I'll think of in a few days, I had SO much fun creating it!
 


Jag började med att limma fast lite notpapper i bakgrunden. Sen har jag också limmat dit skrynligt silkespapper, tyll och snöre... De små pärlorna limmade jag dit nästan sist.



Cirkelmönstret är gjort med "modelling paste" och så har jag limmat fast lite snöre och tyll...



Fjärilen gjorde jag genom att skriva ut en bild på en fjäril mha skrivaren, jag vågade nämligen inte försöka rita en själv =) och sedan kleta över med modelling paste som jag gjorde mönster i. Sen har jag målat i massor med lager och jag lät den mörkaste färgen hamna i fördjupningarna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja tycker då tavlan är jätte fin :)

Postat av: Monnah

Läckert, Anna! Om jag fick välja skulle jag ha kvar den som den är nu. Mmm. Vilken karamell!

2011-01-24 @ 18:15:44
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Linnea

Så vacker!! En riktig vinterdröm :)

2011-01-24 @ 19:40:38
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack, enligt veterinären så hade hon piggat på sig till idag. :) Dom ville dock behålla henne till i morgon då de inte fått bukt på de hela ordentligt ännu.

2011-01-24 @ 20:06:14
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Annette

Så vacker... Jag förstår om det är beroendeframkallande, det är helt klart väldigt inspirerande att se! Undrar om jag skall köpa hem litet modelling paste, färg och annat jag med..?



2011-01-25 @ 06:00:13
URL: http://Justnujusthar.wordpress.com
Postat av: Petra

Fantastiskt fin :-)

2011-01-25 @ 08:38:22
Postat av: ninaerica

Jag tycker du ska behålla den som den är, den är ju superfin!

2011-01-26 @ 18:56:57
Postat av: Pysselpetra

så inspirerande att det kliar i fingrarna :)

2011-01-28 @ 09:21:31
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback