Utmaning hos Cocoa Daisy...


Kolla in
månadens utmaning hos Cocoa Daisy! Jag hade väldigt roligt när jag gjorde min layout. Färgkladd är kul. :) Man behöver inte vara prenumerant hos Cocoa Daisy eller använda sig av något kit, för att kunna delta i utmaningen. Deadline är 10 februari.

------------------------------------------------------------------------------

Check out the January challenge over at Cocoa Daisy! I had a lot of fun when I created my layout. I love playing with paint! :) The challenge is open to anyone and you don't have to use the kits to play along. Deadline is February 10.










Kommentarer
Postat av: mya

dessutom är du ju så himla duktig på färgkladd! den bästa tror jag minsann :)

Kul att vi ska bli mammor ungefär samtidigt. Eller ja, du har ju redan övat ett tag. Det är värre för mig, jag har en del att lära ;) hihi!

Kram

Postat av: Morfen

Helcool layout och du syr så snyggt på layouterna!!

2011-01-16 @ 09:42:37
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Supersnygg! Älskar färgerna och är så imponerad över ditt färgkladdande :)

2011-01-16 @ 22:49:23
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback