Det pysslas en hel del...


...men det har blivit lite öde här i bloggen de sista dagarna. Det kommer att förändras ganska snart, som tur är. :) I väntan på något större kan ni få se en liten detalj. Jag har låtit en av mina polymerleranycklar få vingar, med hjälp av en stämpel från
Vilda Stamps. Resten av layouten får ni se någon gång i april. ;-)



Annars då... magen växer och ryggen gör ont. :) Det är ingen fara så länge jag tar det lugnt, men jag är inte speciellt rörlig. Veckorna går och nu är jag i v.28. Linus ska ha kalas nu på fredag kväll och helgen därpå fyller han 8 år! Det är inte klokt! Inläggningen på sjukhuset närmar sig med stormsteg och det beräknas bli runt den 11 april. Det är för snart! (Fast det är ju bra att tiden går fort, också...)

Ja, det var väl det... en kort sammanfattning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback