Första layouten för Engströms...


...en väldigt enkel sådan i den fantastiska färgkombinationen orange och blått. Kika gärna in i
Engströms blogg! Jag insåg att det inte är så ofta jag använder cardstock i annat än neutrala färger nuförtiden, men jag gillade verkligen resultatet med den här blå färgen!

Jag har använt papper från My Mind's Eye och blommor och spets från Prima.

-----------------------------------------------------------------------------------

This is my first layout created for Engströms Artstudio! A very simple layout in the fabulous color combi orange and blue! I realized I don't use colored cardstock much these days, but I really loved doing so here!

I used papers from My Mind's Eye and lace and flowers from Prima.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin layout! Färgerna lyfter fram Alvas ögon så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback