Idag/Today...


Idag är jag gräsligt stolt över lillbrorsan! Våra förbeställda ex av hans bok trillade ned här igår...! Tjoho vad han är bra och vad jag är glad för hans skull!

-------------------------------------------------------------------------------------

Today I am so proud of my little brother! Our pre-ordered copies of his book arrived here yesterday! I am so happy for him!



Idag har jag funderat på om jag skulle kunna klara av att virka något liknande den här, bara genom att titta på hur den ser ut och använda den som mall...

--------------------------------------------------------------------------------------

Today I've been wondering if I could learn to crochet something like this, simply by watching this piece and use it as a template...



Idag försöker jag att städa så smått inför Linus kalas imorgon kväll, men samtidigt försöker jag att rör mig så lite som möjligt för jag har känt mig lite mer ömtålig de senaste dagarna... :) Det är väl ingen idé att städa, när de ändå ska komma hit och stöka till, eller vad säger ni? ;-)

--------------------------------------------------------------------------------------

Today I'm trying to clean the house a little, because Linus' birthday party is coming up tomorrow evening. But at the same time I'm trying to move as little as possible, since I'm feeling a bit more fragile these past few days... :) If you think about it, there isn't much use in cleaning if they're coming here to make a mess again so soon, is there? ;-)


Kommentarer
Postat av: gudrun

Grattis med din bror! Så bra! Jeg er sikker på at du kan hekle en sånn duk. Den ser veldig fin ut. :)



...

nei, "städa" kan du gjøre etter festen ;)



kram

Postat av: Ulf

Anna.

Lillebror är högst troligen stolt över storasyster också!

Det är jag övertygad om.



Sköt om dig och den lille i magen och strunta i att städa före kalaset...



Kram

Ulf

2011-03-24 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback