Kan inte motstå en online class... :)


Jag var tvungen att anmäla mig till
The She Art Workshop, för jag har visst lite svårt att motstå alla roliga "online classes" som man kan hitta. Det är så himla kul att få se hur andra gör, lära sig lite nya tips och tricks och få den där extra knuffen som behövs för att våga prova nya saker.

Jag har inte hunnit experimentera så mycket än, men roligt har jag... :)

-------------------------------------------------------------------------------------

I seem to be unable to resist all the fun online classes available out there... :) And of course I had to join the She Art Workshop. It's so much fun to learn new things and to be inspired to try new techniques. I haven't had the chance to play that much yet, but so far I'm having lots of fun! :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken jättefin tavla du har gjort! Även jag är med och går kursen. Och jag håller med, kursen är verkligen jätterolig! Jag är inne på min 4:e tavla nu! :-)Nu går jag och väntar på nästa lektion...

2011-03-05 @ 16:34:57
Postat av: Demise

Anna that looks very interesting. your canvas, painty skills always make me want to make art! have a good Saturday.

Postat av: Malin.D

Å så fin Anna!!!

Jag önskar att jag hade mer tid på dygnet och mer energi just nu jag hade så gärna vart med på den kursen!!

Hoppas allt e bra med dig å magen!

Kram

2011-03-06 @ 10:14:26
URL: http://malindahl.blogspot.com
Postat av: sannaf

Underbaaaaaaaaar!!!

Ja det är kul med online klasser. Finns hur många som helst!!! KRAM <3

2011-03-06 @ 18:19:42
URL: http://creativesanna.blogspot.com
Postat av: elina

i love it anna!! I am in the same class but havent done anything yet!! lol

2011-03-08 @ 12:16:52
URL: http://elina.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback