Mer från Cocoa Daisy...


Aprilkitet
finns till salu från den 1 april, 12 am EST vilket borde bli... klockan 6 imorgon bitti här hemma... Om jag inte alldeles rörde till det nu... Jag känner att min hjärna har fått nog för idag och försöker gå och lägga sig redan... ;-)

Här är ytterligare två layouter som jag gjort med kitet + add ons. Det gula "rosbandet" från American Crafts är verkligen ljuuuvligt vackert!

---------------------------------------------------------------------------------------------

The gorgeous Cocoa Daisy April kit and add ons will be available to the public on April 1st, 12 am EST! Here are another couple of layout that I made using the kit + add ons. The yellow rose ribbon from American Craft is sooo beautiful!



Knasig tjej som inte gillar saft, eller hur?! :) Men festis går av någon anledning bra, speciellt en sommardag på stranden...



Lite symaskin och lite färgstänk.... :) Det gröna bandet från huvudkitet är sååå fint också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback