Minialbum...


Jag har använt marskitet + add ons från Cocoa Daisy för att göra ett roligt litet minialbum som jag tänkte använda för att dokumentera sonens annalkande födelsedag...! Jag hittade instruktionerna till albumet på YouTube men nu kan jag inte för mitt liv hitta tillbaka... :) Men jag har försökt visa med bilder och text hur jag gjorde albumet, i
bloggen hos Cocoa Daisy.









Om ni är sugna på VÅR så här mitt i snöovädret (det har inte kommit så mycket här än, men ändå... så himla onödigt..!) så kan jag ju fresta med lite tjuvkikar på aprilkitet från Cocoa Daisy... ljuuuvligt.... :) Eller hur?









Add on #1:


Add on #2:


Add on #3:



Kommentarer
Postat av: gudrun

Så vakkert kort /minialbum du har lagd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback