Modelling paste and perspectives...


Jag har idag en liten artikel hos
SWE Scrapbook om hur man kan göra roliga bakgrunder med strukturpasta och akrylfärg. Den färdiga layouten ser ut så här, men kolla in hos SWE för en beskrivning av hur jag har gjort.

-----------------------------------------------------------------------------------

Today I have a tutorial on SWE Scrapbook on how to create fun backgrounds using modelling paste and acrylic paint. The end results looks like this, but check out the SWE blog to see all the steps. It's written in Swedish, but there are lots of images... ;-)





Jag är också jättestolt och glad över att få vara med i ett projekt som min vän Sue dragit igång. Det ska bli jättespännande att följa words and perspectives på hennes blog under april månad!

-----------------------------------------------------------------------------------

I'm also very proud and happy to be a part of a project created by my friend Sue. I'm so excited to follow the words and perspectives on her blog during the month of april!




Kommentarer
Postat av: Jånna

Sååå snygg layout!! Himla bra förklaring på SWE också, jag blev riktigt sugen på att testa jag med!

Postat av: eyovine/maja

Underbar layout =). Härliga färger! Turkost kan aldrig bli fel ;). Snyggt med cirkel mönstret i strukturpastan.



Kramiz Maja

2011-03-25 @ 17:21:48
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: cattis

Den här så snygg!!!! ♥

2011-03-26 @ 22:09:28
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback