Övning pågår...


Jag vet inte hur många olika ansikten jag ritat de senaste dagarna... =) Övning pågår... Färgläggning och skuggning har jag dock inte hunnit så långt med ännu, utan det är mest enkla skisser så här långt. Här har jag kommit lite längre, men det är lååångt ifrån klart. Hur som helst så är det SÅ kul!

------------------------------------------------------------------------

I don't know how many different faces I've been sketching these last few days... =) I'm practicing, practicing and practicing some more... I haven't come that far when it comes to coloring and shading, but mostly I've been doing simple sketches. On this one I've added some color, but it's far from finished... Anyway, I'm having so much FUN!



Kommentarer
Postat av: sannaf

Super söt!!!

Jag undrar varför jag inte har lagt till dig i min länklista.. så jag gör det nu faktiskt!

KRAM :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback