Hon är så fin...

Eller hur? Det var alldeles för länge sedan det kom ett Alvafoto här i bloggen. :-)

Alva o pappa

Annars har jag på allvar börjat fundera på möblering och inredning i vårt hus! :-) Jag har också konstaterat att jag är en rätt usel inredare, men jag kan ju alltid jobba för att ändra på den saken. Om jag förverkligar en fjärdedel av alla projekt som finns i huvudet just nu så blir det förmodligen jättefint hemma hos oss... :-) Bara den nya förutsättningen att vi får betydligt mer plats och slipper tränga ihop alla grejor som nu och ha tvätten i hallen och datorn i vardagsrummet och scraphörnan brevid köksbordet borde ju i alla fall generera lite minus på kaosskalan. Men sen vore det ju KUL att måla lite väggar och att shoppa lite möbler osv... om vi bara hinner och orkar.

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken sötnos!
lycka till med inredandet.

Postat av: Ulrika

Ja, hon är verkligen jättefin! Underbar bild!

2006-12-07 @ 15:00:23
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback